jún
15

Sokminden történt a napokban velem, és mindezt egy kalap alatt szeretném elujságolni, mivel ha későbbre hagynám máskorra toldóna fel a sok információ, és az egetrengető gondolat. Tehát el kell viselni ezt az információ egyveleget. Könnyebb átláthatóság kedvéért beszámoztam és vonalakkal tűzdeltem tele csak mert jól szórakoztam közbe és hogy boszantó legyen ha bosszant valakit. :D


1.- Ismét megy Monk a flúgos... a tv2őn JUPPÍÍÍÍÍ csettintsünk!!!


2.-Ma néztem az "Okosabb vagy mint egy ötödikes" ismétlését. Rájöttem így érettségiző fejjel, hogy nem vagyok okosabb mint egy ötödikes. Volt egy ilyen kérdés: Hány lábujja van egy macskának. Hát ki nem szarja le?? nem szoktam számolgatni. Persze most lehet rosszalló pillantással rámnézne tekiste, hogy na de booo ez alapműveltség... JO de akkor is. A megoldás: az első mancsokon 5 a hátsókon 4, szoval összesen 18.
De ha már itt tartunk kérdem én volt nekünk 2-ban történelem? vagy mitológia? esetleg irodalom? A másodikosok épp hogy olvasni tudnak nemhogy történelem pff.
Nekem amúgy is kicsit gyanús hogy mind az öt kisgyerek tudja, hogy az erdő legalsó szintje a gyökérszint, a hérát homérosz az eposzában marhaszeműnek nevezte, tudják nemes nagy ágnes verseit, a himnusz alcímét, azt hogy a vaddisznónak a látása rossz, viszont a szaglása és az ízlelése meg nagyon jó, hogy az ügyes ember használt e szekált (vagy valami hasonló szerszámot), hogy noé bárkáján kik voltak, azt hogy hunyadi melyik három nyelven beszélt. Persze persze van azért én is tudok, de ne mondja nekem senki, hogy egy ötödikes, sőt nem is egy hanem 5 ötödikes pont tudja az összes kérdésre a választ hibátlanul??? Én most érettségizek, de nem tudtam hogy hunyadi románul szerbül és magyarul tudott. De mostmár ezt is tudom.


3.-Tegnap voltam cirkuszba... az artista fiúkat elnézve a feszülős gatyákban:D arra a döntésre jutottam hogy elvégzet egy artistaképző gyorstalpalót és beállok cirkuszolni, az úgy is megy nekem. Láttam oroszlánt, zebrát, Szandrát az elefántot, tevét, sokféle-fajta lovat (nagyon szépek voltak ám) meg gyíkokat, kígyókat, skorpiót, krokodilt, meg hasonlókat. jah és kinéztem magamnak a cirkuszigazgató fiatalabb fiát ami utólag nyomozásom során derült ki. XD  A cirkuszi élményeimet kifejthetem bővebben is máskor. Pár fényképet is tudok csatolni a látvány átélése érdekében :D:D érdeklődni személyesen vagy msnen vagy telefonon vagy blabla.



4.-Számomra még mindig rejtély ez a blog. A statisztikát néha napján nézegetem, és hé arra még rájöttem hogy mi az a PI (page impression): oldal letöltések vagy mi de erre is csak azért jöttem rá mert így oda van írva XD De hogy ez továbbá mit takar arra lennék kiváncsi. Nah meg arra, hogy mi az a feed. Azért elkelne nekünk is egy rendszergazda, vagy valami számítógépes guru.


5.-Naszoval látom mindenki el van veszve... de nem baj.. már csak egy hét. És még pár nap. és megszabadulunk az érettségi nyomásától. Addig is a végcél előtti nagy hajrá. ügyesen mindenkinek:D puszi


 6.-jah és veszek egy új telefont


7.- tanulok


8.-meg nyújtom az izmaimat és hátraszaltót gyakorlok :D

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr21187786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caterpillar 2009.06.17. 18:42:42

Booo..ez ALAPműveltség..de mind1, így is szeretünk!
süti beállítások módosítása