okt
31

Mégis hol van mindenki??? Csak azt ne mondjátok annyit tanultok, hogy nincs idő blogot írni.

Itt a szünet és alig találkoztunk. Igaz, egyeseknek ezen a héten van sulijuk, mások meg már visszamentek Pestre. Pest...hm, kár hogy ilyen messze van.

Voltunk Dániában. :) Már a reptéren várt meglepetés ;). Nagyon izgi volt a repülni. Visszafelé persze a vészkijárathoz ültettek XD. Nem tudták mire vállalkoznak. MI vezessük biztonságos helyre a rémült népet???? Vicc :D

Szerencsére épségben hazaértünk. És most itthon ülök és írok...és írok...és gondolkozom miért nem megyek bulizni. Megvan! Mert tegnap voltam :D. Andro <3 :)

Na megyek is, tanulni ;)

xoxo GossipGirl   (ezt nem hagyhattam ki :)

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr721489157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A@ 2009.11.05. 01:49:05

Ki van pesten!?!? ha unatkozik és én is ráérek szóljon van egy két jó arc ismerősöm akit fel tudok hívni;P

BibiCorleone 2009.11.13. 13:21:33

Ááááron ééén vagyok pesteeen. tudod... ISZUNK?? :D háhá.

A@ 2009.11.16. 16:14:06

én ne tudnám!?!:O mit is nézhetsz ki belőlem..brrrrr:S
persze..mindenbe benne vagyok ha épp van kedvem és időm:P
de úgy tűnik egy új ismerősre van;)
mikor,hol,merre,mit,mennyit, mire-miért,hogyan,miben,(kikkel)..??
sok szerencsét hozzám:D
süti beállítások módosítása