jún
4

| Szerző: BOo | 8:53 pm

Úgy gondolom követ az FBI. vagy a magyar titkos rendőrség. És bosszút esküdött ellenem. Ti már tudjátok, hogy van egy bizonyos velemjáró szokás, mégpedig az, hopgy gyakran nem vagyok elérhető. Namármost ez olyan dolog, hogy hiába igyekszem nem a táskában felejteni a telefonomat, és magammal hurcolni amikor lemegyek banános-csokis muffint sütni, de valami titkos láthatatlan erő megakadályos, és rövidtávú emlékezetkieséssel sújt (ami mellessleg elmúlik utána, de néha mégis előjön.. de ez bonyolult). Szóval lényegében véve ma sütöttem egy csomó muffint, olyan tekiste-féle nagyon finomat, és mondhatni degeszre ettem magam. De ez alatt az idő alatt keresett egy titkosított szám. komolyan ha nem engem hívott volna, akkor azt hittem volna hogy én vagyok, de mivel tudom hogy engem hívtak, ezért rájöttem hogy nyilván nem én hívtam (XD). A lényeg hogy ezekután a kötelezőolvasmányom álombaringatott. Épp valami szépet álmodtam amikor csörgött a telefon. Megint az ismeretlen szám volt. Nyilván nem vettem fel. Volt már rá példa, hogy felvettem a telefont félálomba és elég vicces helyzet kerekedett ki belőle.
A lényeg hogy nem tudok felmenni msnre, mert nem elérhető a partnerlistám. Biztos ellopta az FBI. Vagy a magyar gárda. És biztos zsarolni fognak a szavazati jogomért. nahát ilyet...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr801164172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BibiCorleone 2009.06.04. 21:02:50

jaj az olyan idegesítő mikor nem elérhető...de remlem a tied nem fog eltűnni... HOLNAP!!!!
pusziii
süti beállítások módosítása