aug
29

Szinezd újra!

| Szerző: Caterpillar | 6:40 pm

SZINte hihetetlen mekkora buli volt tegnap, és már bánom, h nem végig maradunk..Iszonyat jó..Kibogoztuk, meg Tomi feneke, kannibálkodtunk..na meg Russkaja, akikről még mindig nem tudom, h kicsodák és honnan jöttek..Cilmi kisasszonyt, meg komolyan nagyon sajnálom, elég cinkes volt..

 

Azt hittem, h ez a bejegyzés elveszett, de nem, megtaláltam..csak elbújt

A SZINes élményekről még annyit, h sikerült megértetnem magam Petivel, meg Márkkal, meg a Lyonesses sráccal, akinek én megadtam a számomXD, ő is a véleményemre volt kiváncsi, mint a véleménybankos srác..XD és Csabi pocijáról ne is beszéljünk, és kiváncsi vagyok, h megemlít-e következő videójában(biztos, h nem)..max annyit, h csütesteidegesítőenfecsegőliba=Panni, de a képek..SZIN élmény!!

Órák felvéve..órarend=halál, már csak a tesi kell!! Doni messziről elkerül, ami az órákat illeti...:P

Zs jön haza..Holnap költözik el Bo...:(

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr931346910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BibiCorleone 2009.08.30. 09:12:42

bibi is itthon van... szerény véleményem szerint CSAK AZ ELTE!CSAK A BÖLCSÉSZ! ;) :P... én 3án költözöm amit egy ELTE.BTK BME.VIK gólyabulival ünneplünk... hát nem fantasztik?
mindenkit(L)...és wáá de fogtok hiányozniiiii

BOo 2009.08.31. 14:07:22

csak annyit h SZIN no komment :D imádtam
süti beállítások módosítása