már
22

színes pillanatok

| Szerző: BOo | 11:44 pm

Hellobello!

 

Igen feltaláltam azt is, hogy lehet színeket választani, így ezentúl mivel sztem színes egyéniség vagyok, szinesen fogok írni..

Sokan vannak azona véleményen, h sokkal jobb egykének lenni, mint hogy legyen testvére. Nah már most én ezzel részbe egyetértek, részben nem. A szerintem az jó, ha van nekem egy nővérem, de nem kívűnok senkinek egy húgot. De ez ellentmondás részbe, meg akinek van nővére (vagy idősebb testvére, de mivel nekem lány ezért példázatomat továbbra is nőneben folytatom), szoval akinek van nővére, annak a nővérének van huga, ami sztem meg nem jó. De lényegében véve nagyon sokat számít az, hogy az a bizonyos testvér milyen korszakában van. A legborzalmasaabbak a tinik. egy hiszti tini húgnál nincs is rosszabb. De nem is hozom itt tövább a páldákat. Amire ki akartam lyukadni, hogy a hátramaradó napi kommunikációhiányomat nővérkém társaságában szoktam bepótolni. Ez az eset leginkább akkor fordul elő a leggyakrabban amikor mindkettőnknek annyi teendője lenne, hogy hetekig cisnálhatná. Szoval általában ilyenkor szoktunk róákig dumálni. Ma is ilyen nap volt. És felmerült egy igen érdekes téma. A kapcsolatokról. Igaz az ellentétek vonzzák egymást!?, de azért mégis kell közös pont hiszen ha mindenben ellenétek, akkor nincs közös pontjuk, akkor hogy megy a kommunikáció? akkor felvetődött az is h ne kell feltétlen ellentéte, hanem inkább az, hog kiegészítsék egymásst.  Ami az egyikben megvan, az a másikban nincs... A van és a nincs is ellentét, de sztem ha valakibenvan valami és  másikban nincs meg akkor nem az ellentéte.. Inkább ha az ami benne megvan, annak az ellentéte van a másikban, akkor ellentétek. Tudom kicsit magasröptű a gondolatmenet, de azért a vélemények a kommentbe jöhetnek.

Ma majdnem eltörtem a lábamat. Ép a moulin rouge finale szerelmes csöpögős számát énekeltem operaelőadásba, és a konyhából kifelemenet átestem egy láda almán... anniyra el voltam foglalva, hogy észre sem vettem az almát. De szerencsére kissebb zúzódásokkal megúsztam az esetet, mivel Jachie Chant meghazudtoló profizmussal gurultam tovább az ebédlőbe, miközben a épp azt énekeltem I love yoooooou... A lényeg h ennek hála alig birok ráállni a jobb bokámra, de legalább ninc fekvőgipszem mint EGYESEKNEK...

https://www.youtube.com/watch?v=QpUyTZZpADs
az új T-home reklám nagy hatással volt rám... a többi számát is hallgassátok

puszii

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr971019221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A@ 2009.03.23. 23:42:01

se nem cáfolat se nem egyetértés jön:D
(jah és körülbelül többesek kérésére nem teszek semmi univerzumos dolgot a mondandómba ami nem lehetne egyértelmű..bár nem tudom mit nem lehetett érteni rajtaxD)
szóval sok testvér nekem is jutott..és főleg mindegyikből min egy.de én csak azután jöttem rá igazán h jó sokak között élni h már nem lakok ott időm nagyrészében(pest:S).de fiútesokban bővelkedek én igazán..4 is adatott nekem..ami jó.persze amíg kisebb voltam sokat bunyóztam öcsémmel vmi sérülésig,nah meg bratyómmal is.de nekem eddig nem volt nagyon olyan bajom mint BoO neked.de azért biztos nem vagy ezzel egyedül a világban..küldj a német nyelvizsgádra alapozva egy mailt a világba..hátha válaszol neked vki:D
de helyrejön úgyis minden..csak épp próbálja megtalálni szerintem a ki vagyok én kérdésére a választ.vagy csak szimplán arra vár h elhúzd magad a szobátokból magadat pestre és egymaga legyen:P de azért biztos szeret:D
jah és a szín elveszi a fontos részekről a figyelmet..szóval csak csínján;P
süti beállítások módosítása