máj
3

llalalalalalaaaaa

| Szerző: BOo | 11:12 am

Érettségi... Nagyon furcsa belegondolni, hogy az elkövetkezendő 5 napon életem továbbmenetele 75%ban eldől. Szerintem megvan az 75%. nagyrészt az írásbeli számít, és a szóbelin már csak a korábbi szépséghibákat tudod javítgatni. Mást nem.
És ez nagy teher minden 12-es vállán. Néha bepánikoltam, és rájöttem h mindent 9-ikben rontottam el, mert nem tanultam minden délután. Aztán meg belegondolok h milyen hülye vagyok. aztán megint egy pánikroham, és az ujjaimmal már már görcsösen kutatnak az életnek az a bizonyos Stop, vagy Pause gombja után, de hát ez csak egy buta gondolat. Máskor meg a vesztesek biztos nyugalmával  alszom el este 10kor, holott kínozhatnám magamat még 2 óráig legalább. lusta vagyok.lustalustalusta...

Hol van az a gomb???
 

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr1001100061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A@ 2009.05.05. 09:33:41

okés..nagy tét,esetleg még nehéz is.de az élet nem itt fog eldőlni.szerintem az emberek fele aki elvégez egy egyetemet nem is azzal a diplomájával fog majd dolgozni évek múltán (kiv talán a műszakiak:D).szóval még bekerülni könnyű..de aztán ott tartani a formás popókat nehéz.nem vagy senkire és semmire sem utalva csakis magad ura vagy.ha nincs ösztönző cél és hatalmas álom akkor nagyon nehéz nem lustának lenni

azért mindnégyőtöknek sok kalapot az elkövetkező egy hónaphoz!!:)

BOo 2009.05.05. 15:01:58

kedvem lenne moderálni téged.. de mivel te vagy az egyetlen olvasó.. megtartunk:D

A@ 2009.05.05. 23:43:30

de miért!?..egy rossz és csúnya szó sem ugrott ki a ujjaim közül.pedig hidd el tudnék.de ki tudja..ha mindig moderálni akarsz..én sem..olvasom..többé:P pedig még néha jónak is találok egykét ellenkező nemű agyömlést itten;P
süti beállítások módosítása