ápr
26

international who is who

| Szerző: BOo | 2:07 am

A legújabb funkció az "Egymás szemében"... Hát ez mekkora idiótaság. 0.2es az átlagom a "Képben vagyok" szempont szerint. tehát az a hat ismerősöm aki már véleményt mondott rólam valamilyen szempont szerint, úgy gondolják (de nem mind a hat, mert több szempont szerint szavaztak) hogy nem vagyok képben. ha tudnák mennyi mindent tudok. Legalábbis olyat amit ők nem.. hmhmmm :D:D
És lehet, hogy pont arról az ismerősről tudom a legjobb infókat, aki úgy gondolja hogy nem vagyok képben, ugye bibi?? ;)

amúgy több mint 500 ismerősöm van iwiwen (én nem szabadidős elfoglaltságom gyújteni őket, hanem ők jelölgetnek), és ezek közüül körülbelül 50 ember van aki reális képet tud rólam alkotni. Sőt lényegében véve egészen pontosan reális képet a sziámiikrem tudna alkotni róla, mert ő mindig ott lenne ahol és, és félig én lennék ő, de mégis más ember lenne, így tudna kívülről, vagyis más szemszögből szemlélni engem. De nincsen ikrem, nemhogy sziámi, hanem semmilyen sem. Szóval az egésznek nincs értelme, csak annyi, hogy tudod vele bosszantani a másikatXDXD, és ráadásul anonim. Tehát bárkiről bármit, hiszem úgysem tudja meg, de persze nem kell hogy igaz legyen. nah ennyit erről.

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr361086702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása