ápr
25

Néha irígykedem hugomra, hogy ilyen jó nőre van mint én. :D egyszerre fodrász, sminkes kozmetikus, divattanácsadó, és kemény kritikus. Ha nekem lett volna ilyen..hm
Épp most végtam le a haját, és meg kell mondjam, hogy nagyon nagyon csini lett. Akkor még csinibb ha az én ruháim vannak rajta, és ha még ki is ismekelem, akkor el lehetne adni egy 17 éves modellnek. Nah jó azért kicsit elfogult vagyok, de nem rossz party. előre sajnálom az összetört férfiszíveket. Úgy látszik genetikai úton, mint a legkisebb gyerek, belé jutott a legtöbb szépség. :D és még én is nyomom. tutijónővér vagyok. és kész

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr791085769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BibiCorleone 2009.04.25. 22:50:57

mintha te beléd nem szorult volna szépség... am meg tutijó barátnő IS vagy és kész.(L)
süti beállítások módosítása