ápr
6

Hát igen... a futam, vicces volt. 45 percet vártunk, hogy bejelentsék vége a futamnak. Persze Kimi előrelátó volt és a piros zászló uán azonnal kiszállt az autóból, átöltözött és jégkrémezett :). Ez a mi Kimink, aki az első futama előtt még aludt egy kicsit...de ez régi történet. És ez elmaradhatatlan kommentátorok :) Palik és Gyulám :P "-és Glock is kiszáll az autóból... - aki egyébként Trulli és beszállt." :D ennyi

Sajnos a Ferrari nem szerzett pontot...ez így nagyon nem lesz jó.

És elérkezett a szünet is. Szép az idő, meleg van...és tanulunk:) Meg mozizunk is persze, meg aerobik, és ha minden igaz mások is jönnek , ugye Tekiste?:P Nagyon várunk!

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr561049334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BibiCorleone 2009.04.06. 18:09:46

mozi csütörtök boltkóros. már alig várom:D. tekiste BOo hivatalosak vagytok természetesen!!!!: )

BOo 2009.04.06. 19:16:31

amint láttam a film trailerjét mondtam is magamnak, nahát ez tuti bibivel kell megnézni. ám nagyon jónak ígérkezik kivi vagyok rá, jah és corleone ma este csobbanunk:D

Caterpillar 2009.04.06. 21:32:41

Ohh, hulla vagyok..de nagyon jó volt..szerda? wáá, imádom!

BOo 2009.04.07. 19:29:56

Az a szerda amit te szerdának hiszel, az valójában csütörtök babám. Nekem a szerda nagyon zsúfolt. Déelőtt kikaparom magam az ágyból, próbálom a fejemet megtömni egy kis fizikával varrónő, és rajz. Szval nem fér bele a boltkórós aznap. de remélem neked azért jó a csütörtök.:D

BibiCorleone 2009.04.07. 22:03:14

boltkórosnak am is csütön van premierje lááányok!!!: ) azért nem megyünk hamarabb!!:D
süti beállítások módosítása