már
27

Hélo!

Regisztráljatok és kommenteljetek!!!

Arra a felismerésre jutottam, hogy felesleges kérdéseket feltennem, vagy vmi hasonlót, ugyanis, kb mi négyen olvassuk ezt a blogot akik írják, plusz még azok akiket harakirivel fenyegetve tudtunk rávenni, hogy belenézzenek, és hogy ettől a statisztikáink jobbak legyen. 

De én kérdéseket szeretnék feltenni, úgyhogy ti, mindenki más rajtunk kívül, ti is olvassátok a blogot. :D

 

Kicsit túl pihent agyú vagyok.. gondolom látszik is. Tegnap 12 órát aludtam egyhuzamba.. durva,mi? Hát igen. az alvás, és az evés az a két  dolog, amit nem szeretek felhagyni. De leginkább az alvás. Általában azért nem veszem fel a telefonom, mert alszom épp, és nincs erőm felkelni értem, vagy mert épp nincs nálam, vagy nem érek oda időben hozzá. Szoval sok eshetőség van valójában. Hm de mit is akartam?? Jah hogy sokat aludtam XD

A szobámban eluralkodtak a hadiállapotok. Tiszta atomtámadás felidéző rumli található. tennék fel képet hogy szemléltessem, de ez az én intim szférám, szval inkább kihagyom most. majd ha többen regisztrálnak akkor majd lesz kép. 

Jah de a lényeg hogy megpróbálok utat vágni az ágyamhoz, és onnan kezdve az egész szobára kiterjedő kisseb rendrakást tervezek. ehhez gyüjtőm most az erőt. a ying yang és a csii erőim még messze kalandoznak, úgyhogy hogy előfordulhat hogy egy kupac ruha között talál rám az éjszaka... FUUJ de tróger vagy BOo XD tudomtudom, de ha egyszer nem is én lennék ha nagyon tiszta rend lenne a szobámban xd lehet kimennék, és megnézném hogy jó szobában vagyok e..

nah ennyi bővel elég volt mára belőlem.. PUUszI

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr881029905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A@ 2009.03.27. 22:44:30

van egy nagyim aki rendmániás..átküldjem!?;)bár te szerintem megtalálod a káoszban a rendet:P

(de azért szeretjük hisz ő az egyik a kettő közül:D)

BOo 2009.03.28. 15:14:07

hát azért nekem is elkelne egy ilyen nagyi, sajna már semmilyen nincs, szval beérném a tieddel is néha. persze csak ha kölcsönadod:D

A@ 2009.03.29. 00:06:09

háát szerintem h tegnap leejtetted a botját vagy kétszer és ezt megtudja..csak álmodozhatsz a nagyimról és h eltünteti neked egy csettintéssel a káoszod:P

BOo 2009.03.29. 18:35:56

Már nem szükséges a nagyid, elárulom h szereztem egy nagy markológépet, és látszólagos rendet csináltam... csak nem szabad az ágy alá nézni.
süti beállítások módosítása