jún
8

Világkupa

| Szerző: BOo | 2:38 pm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem röhögni a hájamon!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr431171542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cseresznyeszájú Csókkirálynő 2009.06.10. 22:09:09

Te figyi!
Szerintem tök jól néz ki :D Nekem tetszik.

Caterpillar 2009.06.11. 09:44:46

Elmehetnél "Hivatásos szurkolónak"..XD

BOo 2009.06.11. 22:28:52

ahamm arra gondoltam, hogy mivel a barnulás egy idő múlva el fog tűnni, ezért odatetováltatom, hogy soha ne tűnjön el...
A hivatásos szurkoló t-mobilos nyakbamiacsodát meg nem én kaptam hanem Vera..:(
De attók még szurkoló vagyok:)
süti beállítások módosítása