ápr
11

lányok lányok

| Szerző: BibiCorleone | 4:29 pm

 

Huh lányok kellően lemaradtunk és talán lankad a kedv és stb.?

7.e óta nem volt bejegyzés. XD

Szóval épp most végeztem egy mateksorral. 77% lett.:s az még csak 434 pont corvinuson... bele kell húznom.

Egyébként nem tudom említettem e.. de mandulagyulladásom van. kellemes...

Húsvét van.Olyan jó. Igaz nekem nem lesz egyetlenegy locsolóm sem. Vagyis majd 9 körül bátyám úgyis beönt az ágyamba egy jókora adag hideg vizet de azt leszámítva senki. Jobb is ez így. Nem is kell.:D.

Ti hogy álltok a törivel? Én most fogok nekiülni törizni. Jaj de nemszeretem. De majd csak túl leszek rajta. 4 hét múlva én már mindenen. az írásbelin és az azt követő bulin is:P...

Jah és. Panioniosz - Szeged Beton VE 8-6   És két gól nem hátrány.

xoxo

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr691059543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása