ápr
5

A vasárnapról nekem mindig az F1 vagy az F1 magarzin jut az eszembe. Igen ma is volt futam amit sajnos nem láttam VISZONT felvettem. Igaz az már teljesen más. Élőben a legjobb. Szóval amint befejezem az írást megyek és megnézem.

Itt a szünet..hurráá van időnk tanulni XD. Merthogy ma is matekon voltam és ezért nem láttam az F1-et. Borzalmas.

Most nézem, hogy hétfőn és kedden 24 °C lesz. Ez nagyon durci. Nem is tudom hol vannak a tavaszi cuccaim!

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr301047705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása