ápr
4

Unalom

| Szerző: Caterpillar | 8:28 pm

Meguntam a várakozást..vagy mondhatnám, h van egy kis időm..

Annyira nincs témám..nem jut eszembe semmi..vagyis egy valami/valaki mindig eszemben van, de már minden hozzám közel álló embert lesokkoltam, szal nem írhatok ide is róla(nem mintha most nem róla írnék..:P)

Elfáradtam hosszú volt/lesz ez a nap..futás, aerobik, kemény 5 perc, de a hátam úgy bedurrant, komolyan tunya vagyok, Tunyacsáp..lehetne ez a nevem..aztán biosz, ahol megtudtam, h ami most fáj, az a csuklyás izom konkrétan..ez is biztos nagyon érdekel Titeket, kedves pampogohomar-rajongók..XD, akik naponta 30szor látogatjátok az oldalunkat.

Becsuktam az ablakom, mert valaki bagózik a teraszon, és kva büdös jött be..most az egész szobám kva büdös, köszi szomszéd, vmelyik..egy másikkal még lesz egy kis vitám, mert ki kell üríttetnem a kocsibejárónkat, a sajátunkat, amit a drága mindig elfoglal, mondván, h mi sose használjuk..vicces, mivel ezért mi fizettünk, az a miénk, olyan mintha fogná magát, és beköltözne egy szó nélkül a lakásomba, mondván, h ő már nem fér be az övébe..milyen emberek vannak..na mind1, szal ezt még meg kell oldanom..Rómeótól ma úgyis tanultam pár box-mozdulatot, majd ha nem engedelmeskedik, megmutatom mit tudok..:P

 

Mikor jön már?? Mondta h késik, de h ennyit?! Felháborító..azt mondta, h fél8-8 között, szal ha 8 órától számolunk, akkor csak 10 percet késett eddig, mert most 20:10 van...ajj, szörnyű..szidjam még?XDnem, inkább nem, mert aztán én húzom a rövidebbet..kiváncsi leszek milyen hosszúra sikeredik ez a bejegyzés..

Még mindig büdös van a szobámban, áldom a szomszédot..fúújj, most WC-spayzek?az meg milyen már?inkább legyen cigi szag, mint budi..XD

Komoly, szétunom az agyam..ha most lenne normális dolog, amiről írhatnék, esküszöm azt tenném, de nincs, szal olvasgassátok ezt! Milyen aranyos vagyok, nem hagylak Titeket unatkozni..komoly, kész vagyok..

F1..most éppen ez jutott eszembe..ugye ma volt az időmérő..Brawn-Mercedes és Button..nem semmi, olyan az az autó, hihetetlen..

Valaki rúgjon már seggbe!XD jó, kimegyek vmi üccsiért..

Kimegyek, és mit látok? asszem a szomszéd beállt a helyünkre..fákk, pedig ma nagyon nem akartam vitázni..de ő akarta, nekem mind1..

20:18..wááá..mire ideér, 2szor leizzadok..:P és ma nem akarok kétszer fürdeni..XD

 

Olyan jó, h nincs karakter limit, asszem betakarom majd az egész felületet..

Bibi, ha olvasod, ezt a kis semmiséget..nagyon szurkoltam! remélem érezted..mi kis büszkeségünk..sok puszi..meg megdobhatnál egy SMSsel, h mi volt, h volt..örülnék nekiXD

 

Nem, addig nem megyek el innen, amíg meg nem érkezik! Hogy miért Titeket büntetlek ezzel? Mert nincs itt más..XDMSNen sincs fenn senki arra érdemes..

20:25.."Karácsony szelleme, itt van a kezemben.." Már idáig jutottam+az összes új számomat meghallgattam 20szor..

20:27 Na jó, most elvonulok..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pampogohomar.blog.hu/api/trackback/id/tr551046455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BOo 2009.04.04. 22:38:44

sikerült végig olvasnom. és hozzá kell fűznöm, hogy oldalról, meg hátulról sokkal látványosabban néz ki Romeo, mint ahonna ti aerobik közben láttátok. Bár nem mozogtam, a legjobb látvány tárult elém ;)

Cseresznyeszájú Csókkirálynő 2009.04.05. 15:39:45

Ó szerintem Rómeó minden oldalról jól néz ki :P
süti beállítások módosítása